Bgmbgm06 Kızlar gebeligimin 13.haftasındayım 12.haftada özel doktor erkek dedi bacak arasında pioi gözkuyordu fotoda var dün gittigim doktorda %90 kız dedi 4boyutlu ultrasondu sımdı ben eşime sürpriz yapıcam sizce net birşey olurmu hevesımız kursagımızda kalmasın yanılma olursa🤣
neanladinyurdagull Bgmbgm06 hayırlı olsun ama biri farklı biri farklı diyorsa tabiki bekleyin zaten 12-13 haftalar kesin birşey demek için oldukça erken en azından 1 day daha brkleyin bence
dogurangaplumba Bgmbgm06 nasıl bu kadar erken cinsiyet söylüyor doktorunuz benim doktorum 18. Haftaya adar yorum yapamam dedi kesin olarak 18. Haftada söylerim dedi babasının doğum gününde istediği cinsiyeti öğrendik😅 bekleyin bence acele etmeyin
momofmychildren Bgmbgm06 netlik olmaz bence bekleyin 19.haftada kız dedi ama hâlâ detaylıyi bekliyorum 😂
Bgmbgm06 femaraprensesi ilk baştakı taramada erkek dedi ya bi şüoheye düştüm ama buda %90 erkek dedi ben şimdi napsamki bırseyler almak ıcın ve video cekmek ıcın :))
Cilginanne2bebeli68 femaraprensesi nasıl olabilir ya erkekden kiza dönme hani kızdan döner de valla çok şaşırıp kalıyorum nasıl bakıyorlar acaba
iremaskin Bgmbgm06 benim ultrason resmimde aynen boyleydi 12+4 te erkek demisti doktorum erkek hala 😂
huysuz__ Bgmbgm06 ya bizim de böyle bi açımız var yüksek ihtimalle kız dedi doktor ama erkeğe de benziyo dedi😅 bu çıkıntı Bi görünüyor bi boş duruyodu , ama bacakları daha kapalıydı bizim 16 haftalık olduk ,2 hafta sonra netleştircez bakalım..
Bgmbgm06 dogurangaplumba kız söylemese daha iyiydi biri başka dedi diğeri baska kafam allak bullak oldu🤣🤣
Bgmbgm06 momofmychildren hadi ya ozaman ben bir sürpriz falan yapmayım eşime oda baya kız istiyor şokelik yaşamadın garibim :))))
Bgmbgm06 Cilginanne2bebeli68 valla bende şaşırdım bıde baya belirgin bu ilk doktorun ultrasonda erkek dedigi videodada baya serpilerek böyle gösterıyor tesaduf cekmısım :)))
dogurangaplumba Cilginanne2bebeli68 net bişey söylemesi için zaten o haftalarda yada o haftalara yakın söylüyorlar 13 hafta çok erken
Bgmbgm06 dogurangaplumba %90kız diyince buda kafam karıstı dedm demekki doğru bıde detaylı ultrasondu 4 boyutlu bekleyimmi yanı ben belli olmaz mı
dogurangaplumba Bgmbgm06 ben doktor değilim kk bilemem canım ama sadece bana erken geldi komşumuzun kızına 12 13 haftalıkken kız demişler şok oldum nasıl göründü diye şuan oğlan dediler detaylıda göstermemiş tam bi muamma yani ne bileyim bi tek bana erken geliyor sanırım sonuçta 13 haftalık hani daha çok minik 🤗
yeni-annelik Bgmbgm06 %90 kız dediyse doğrudur bence banada 12. Haftada %90 erkek demişti doktor 13. Hafta kesinleşti 15. Haftada bizde gördük ultrasonda
Bgmbgm06 dogurangaplumba doğru diyorsun ben em iyisi cok dıllendırmeden bıraz daha bekleyeyim .) rabbim hayırlısı hangisiyse onu versin💕
dogurangaplumba Bgmbgm06 eşin dışında kimseyle paylaşma istersen sonradan karışıklık olabiliyor yana büyükanneler enteresan tepkiler verebiliyor ben çocukların cinsiyetini çevreme çok sonra söyledim hep göstermedi dedim çünkü annem dahil çevremde çok fazla yanılma payı oldu sonra gelde laf anlat işte 🤣 kardeşime hep erkek dendi son muayenede kız dendi düşün alışveriş filan bitmişti yani bende fobi oldu ultrason 🤣🤣
dogurangaplumba Newmomanddad doktorlar erkenden tahmin yapsın ya net konuşmasın 12 hafta ne daha yeni 3. Ayına girecek bebeğe net cinsiyet denmez ki doktrolarda bizler kadar sabırsız heralde 🤣
Bgmbgm06 dogurangaplumba ben eşime söylemedim daha cunku video cekmeyı dusunuryordum anı olarak oyuzden ):)
Newmomanddad dogurangaplumba Aa ama hakkını yememeyiym doktorumun bu sadece ufak bi tahmin net değil bi ay sonra net söylerim dedi. Bu sefer erkek için net ddi ama.
Enfal_06 Bgmbgm06 13+5 1 2 haftaya gidicez doktorumuz öyle istedi 12 haftalık en tahmin yapmak istedi cinsiyeti ne diye sorduğum için bebek bacaklarını kapatmıştı 🤭 göremedi 😅
Bgmbgm06 Enfal_06 kız benım 12.haftada baya havadaydı bacaklar arada sallanıyor dedi hatta baya cıkık dedi videoya almısım orda bile ckms ama diger özel doktorda %90kız dedi agahha keşke banada söylemeselerdi karıştı