14+0 ım cuma gününden beri devam eden asla gecmeyen baş ağrım vardı. dün kadın doğum acile gittim tansiyon baktılar normal çıktı. parol kullanabilirsin dedi 1 tane içip uyudum sabaha bıçak gibi kesilmişti ağrı. resmen 3 gündür kendime eziyet etmişim. eğer geçmeyen baş ağrınız varsa mutlaka doktora görünün derim