Ellerimde ayaklarımda kol ve bacaklarımda kırmızı kaşıntılar var cildiyeye gittim ürtiker dedi. Bu ara parol iciyordum agrilarimdan dolayı . Normal folik asit ve bulantı ilacım vardı. Bu durumu yaşayan var mı nasıl atlattiniz . 6haftalik hamileyim henuz. Losyon ve merhem verdi