Nur1999 iki bölümde çıkarabiliyor isterseniz farklı bir kadın doğumcuya gidin hematoloji önceden bir sıkıntınız yoktuysa kadın doğuma yönlendiriyoruz olabilir. Pıhtılaşma problemim vardı daha önce anjiyo geçirmiştim kadın doğum hematoya doz ayarlaması için göndermişti ama raporu kadın doğumda çıkartabiliyor bende kadın doğumcu çıkarmıştı. Kesin kullanmanız gerekliyse farklı doktora gidin. Sizi hematolojiye göndermesindeki amaç rapormu yoksa kullanmamız gerekip gerekmediğine dairmi