Imcea benim açlık tokluklarım düşük ama yüklemede şeker çıktı. Bebeğin suyu bir tık arttı bir hafta arayla olan kontrollerde öyle şüphelendik. Ama daha yeni çıkmıştır şekerin dedi dahiliyede ki doktor. Hafta ilerledikçe süreç netleşir ama sabah açlıklar yüksek çıkarsa insülin başlanır endokrine gönderirim seni dedi. Bende çok dikkat ediyorum yükselme eğilimine girmemek için.