Yh6653 Kızlar geçen kontrolüm vardı 12 haftalık olduk çok şükür doktor folik asiti artık bırak bırakma gibi birşey demedi başka bi ilaç vitamin felan da vermedi sizde durumlar nasıl hangi ilaçları vitaminleri kullanıyorsunuz? Birde 12 haftadan sonra ki kontrolünüz hangi haftada oldu ?
Betyy Yh6653 cnm ben folik asit hiç kullanmadım. Hamile kalmadan önce folik asit kullanıyordum tedbir olsun diye. Doktor direk vitamin vermişti. 12 aydan sonra da vitaminimi değiştirdi bebeğe yeterli gelmez dedi. 16. Haftada da demire başladık.
esractn 12+2 oldum yarın kontrolüm var belli olcak bakalim inşallah. Beni doktorum her zamn 2 haftada bir gel der oyle gidiyorum her zaman
Betyy esractn 12 haftadan sonra ayda 1 gel diyecek cnm :) benim doktorum da 2 hafta da bir kontrole çağırıyordu simdi ayda 1 gidiyoruz. Bi şikayetim olursa arayıp soruyorum
Kubulik Eksikliğin olmadıkça 12.haftada folik asiti biriktirip kan ve vitamin ilacı veriyolar canım bana aile hekimim vermişti kadin doğuma kontrole gidincwde dr ma sordum evet bunları kullan dedi.sen bi aile hekimine de uğra Bence zaten orda takibe başlamış olman gerek
Aslhan Sağlık ocağında sabah ac karnina kan tahlili yaptırın hangi vitamine ihtiyacınız varsa ona gore ilaç verir size