Benim ikili testim düşük risk çıkmıştı dün 3 lğ test sonucunu öğrendim o zamandan beri üzgünüm ağlıyorum elimde olmadan 106 da 1 ihtimal çıkmış normalde benim yaşımda 10000 veya 50000 de bir çıkması gerekiyormuş nift için doktordan haber bekliyorum ama o testin sonuçlanmasını beklemek bile çok zor gelecek acaba ayrıntılıya mı gitsem hemen diyorum oda kesin sonuç verir mi bilmiyorum kafam durdu sanki