Nurcannedom Daha öncede yazmıstım ancak fazla yazan olmadı ıkız bebek annelerı bebek arası onerırmısınız ard arda olanlarmı kullanıslı yoksa yanyana olanlarmı bırde marka onerırsenız sevınırım
yusram68 Nurcannedom cybex gazelle bugaboo donkey ben arkadasima gazelle aldirdim cok memun iki bebek pes pese yaptigi icin cok rahat etti o arabayla verdigi paraya degdi donkey de geciyor kapilardan vs ama gazelle daha iyi bence
gata Nurcannedom yani bir de ilk aylardan itibaren pusetsiz kullanım mümkün mü başka tarz arabalarda onu da merak ediyorum. İnşallah kullananlardan tavsiye alabiliriz
orcngzm “Nurcannedom”#p31933655 bende çok araştırdım yanyana olanları pek sevmiyorum normalde üst üste olanlardan almak istedim ama onlarında uzun süre kullanıldığını düşünmüyorum 1 yaşına kadar bile kullanılmaz gibi geldi baya araştırdım iki tane alıp birleştirmeyi düşündüm Bumprider diye bi marka var mıknatıslı gibi yapısıp ayrılabiliyor cok hosuma gitti fakat fiyatı bana pahalı geldiği için prego solo bebek arabasından iki adet alıp birleştirme aparatıyla birleştirip kullanmayı düşünüyorum bu aralar alacağım bende
gata orcngzm lorelli fiorano diye bir marka buldum ben alman markasıymış yan yana. İki adet birleştirme aparatı var onla birleşip ayrılabiliyor. Pusetli ve pusetsiz modelleri var n11 de gördüm. Ben de bu güne kadar hep prego İbiza plus düşünüyordum pusetli altlı üstlü. Fakat uzun ömürlü olmayabileceğini öğrenince biraz şüpheye düştüm. Katlanınca az yer kaplaması avantaj tbi. Diğeri baya büyük kalıyor katlanınca. Önerisi olan anneleri ben de burada bekleyim 🫡🌺
Kediannesi1 orcngzm 4 aydır henüz büyük pusetlere geçmedim hala küçük pusetlerdeyim oto koltuğu olarak kullanılıyor tüm pusetleri
Kediannesi1 Nurcannedom valla sıfırı 25.000 di 5000 e aldim beşikleri de heyner aldım 2 tane 2. El ikisi 2200 e geldi alamayacak gücüm yoktu ama israfa gerek görmedim biberonu kıyafeti onu bunu da en iyisi almış oldum
orcngzm gata aynen bende uzun ömürlü olmayacagını düşünüyorum memnun olanlar genelde daha 4-5 ay kullananlar zaten pusetle sorun yok büyükleri takınca cok rahat değil gibi lorelliyi bende gördüm o da güzel
gata orcngzm lorelli bana daha sağlam hissi verdi ama yan yana olunca kullanımı rahat olur mu ki bilemiyorum işte. Küçük şehirde yaşıyorum o ürünü burda bulma şansım da yok olsa incelerdik en azından
Mrvylmz61 Ben chicco ohlala ikiz bebek arabası düşünüyorum baktım çok pratk kolay kapanıyor yeni doğandan itbaren kullanılıyor. İçine yine bebek mağazalarında satılan bebe minderlerinden koyulunca yeni doğan bebek için daha rahat oluyor. Tek sorun araba için puseti olmaması. Onu da 2 puset ikinci el alırım biraz büyüdüklerinde ben de satarım diye düşündüm. Eşim önlü arkalı model olsun istiyordu ama uzun süre kullanıma pek uymuyor anladığım kadarıyla.
gata Mrvylmz61 pusetin ev içinde kullanımı da iyi oluyor diyor herkes. Ben de öyle ayrı mı alsam acaba demiştim ama. Mesela bebek pusette uyuyunca arabaya uyumluysa pusetle alıp direk bebek arabasına koyuyorsun filan ordan eve. Öyle de düşününce pusetli almak mantıklı geldi bana fakat aşırı pahalılar
Mrvylmz61 gata evet ben oğllumda pusetli aldım evde arabada hastaneye falan taşırken baya kullanmıştım ama ikiz bebek arabalarında aynı konforu aramıyorum😁 herşey çok pahalı zaten🥲 bir de en iy ihtimalle 6-7 ay kullanılıyor puset
gata Kediannesi1 en iyisini yapmışsınız ekonomi zaten çok kötü hangimizin gücü her şeye yetiyor ki malesef çoğunu borç kredi kartı vs alıyoruz
gata Mrvylmz61 aynen haklısınız normalde ben de puset hiç düşünmemiştim de bebişler ikiz olunca evden arabaya bile tek başıma nasıl indiricem diye pusetli düşündüm doğuma da az kaldı karar verebilsem bu ay almayı düşünüyorum