Sevincrah Bugün şeker yüklemesi yaptırdım ama sonuçları çalıştığım için 4e doğru doktora göstereceğim. Mide bulantısı, baş dönmesi devam ediyor ama sizce değerler mi yüksek yoksa normal mi bakar mısınız 102,4 açlık şekeri 165,1 1. Saat 164,8 2. Saat
Rojdademirkol Benim açlık 79, 1.saat 189, 2.saat 130. Diyetisyende, dahiliyede normal dedi. Sadece yürüyüş yap. Ekmek, makarna, pilav bu tarz şeylerden uzak dur dediler. Dahiliye 2.saati dikkate aliyoruz mak 140 olmasını bekleriz dedi
Sevincrah Rojdademirkol Açlık şekeri ve 2. Saat alınan sizinkilere bakınca yüksek görünüyor. Bakalım doktor ne diyecek
Sermec27 Sevincrah maalesef bazen onunla da alakalı olmuyor bu gebelik şekeri çok sinsi bir şey benim ikinci oğlumda da vardı şimdi üçüncü oğluma hamileyim yine şekerim var
Sevil1996 Bu durumda insülin iğne öneriyorlar mı cumartesi benimde var açıkçası korkuyorum geçen hafta sağlık ocağında açlık 90 çıktı
Sevincrah Sevil1996 İnsülin şeker takibine bağlı veriliyormuş, benim sonuçlar yüksek çıkınca diyet verdi doktor. 1 hafta şeker takibi olacak, düşmezse insülin dedi. Diyete uyulursa gerek kalmaz korkmayın bence
Sevincrah Sermec27 Doktor da yüksek dedi, bakalım 1 hafta ölçüm yapacağım diyetle birlikte. İnşallah insülin gerek kalmaz. Sizin süreç nasıl ilerledi