gencbir_anne Egemeninannesiii genelde asistanlar bakıyor ne zaman gitsem farklı birisi oluyor doktorlar sanırım doğumlara bakıyor
gencbir_anne Egemeninannesiii ben denk gelmedim hiç bilmiyorum o yüzden hatta bazı odalarda ekranı ben bile göremiyorum kendileri kontrolleri yapıp kaldırıyorlar