Kızlar 33 haftalık oldum daha bebegim dönmedi,bir bucuk hafta önden gidiyorum cinsiyeti erkek şuan kılosu 1980,dr"m nisan sonu alabılırım dedi ozaman 37 haftalık oluyo🤔dogum mayıs bası gözüküyo ama nisanın sonundan sonra hergün önemlı dedi,normal istiyorum aslında ama cok cok korkuyorum evde suyum gelirse napıcam?açılmam olmassa napıcam?asla suni sancı almam?(birtane kürtaj oldum geçen sene sunı sancı benı ölüp dirilti) bu hafta kontrolüm var nts’yede daha girmedim hiç,tecrübeleriniz nedir?dr nasıl istiyosun diye sorar diye düşünüyorum?şekerimde var sınırda?🤭