Hekrexe merhaba kizlar ben 3 kayıp verdim dış gebelik boş kimyasal. Şimdi hamileyim çok yeni 4 haftalık falan kese göründü dün Dr bana guatr ilacı verdi euthyrox 25 mikrogram 50 TB diye bir ilaç benim guatrm yoktu geçen sene baktirmistim kullanmam sorun olurmu yani test yapti ama var demedi bunu kullan dedi telefondan reçeteyi attı haftaya yine gidicem ama kafam bı karşıtı