Nurglsari Kızlar selam bu haftalarda bebişi hissedenler var mı bazı sayfalarda 13 haftalıkken hissettim falan yazıyor bende korkuyorum bi sorun mu var diye sizde nasıl durumlar 🤷🏼♀️
Kaderozy Nurglsari bende 17 yım şuan hissetmekle hissetmemek arası birşey çok çok az birde çok hafif şekilde oluyor tam emin olamıyorum oda 3. Gebeligim yani çok normal hissedemiyor olmak bu arada cinsiyeti ogrendinizmi
Bbuse12 Nurglsari ilk gebeligimi 21 de net hissettim 2. Gebeligimi 16 da 13 . Haftada bagirsak hareketleri ile karistiriyorlardir endise etmeyinnn
Tugba1tugba Nurglsari biz hissetmemekte bebek zaten içerde hep hareket halinde benim 2 i. Hamileliğim. İlk hamileliğimde bende 13 te hissettim sanıyordum ama gerçek bebek hareketlerini hissedince 13 te hissettiğim bebek hareketi değilmiş dedim yani çoğu kişi karıştırıyor bence
biranne__ Nurglsari ben 14. Haftada hissettm ilk ama benimki zayıflıktan kaynaklanıyor doktorumda dogruladı tabi 24. Haftaya kadar yolu varmış bu meselenin normalde
Nurglsari Bbuse12 ya ne bileyim herkes yok 13 de hissettim falan siyince insan panik oluyo ister istemez
Funda54 17+4 ikizlere hamileyim ikinci gebeliğim biseyler hissediyorum ama emin olamıyorum doktorum 18den sonra hissetmeye başlarsın demişti
biranne__ Nurglsari ben 40 kiloyla gebe kaldım canım arada baya fark var neyse endişe etmeyin hissetceksiniz llaki bi ara