Kubradnmz1 belki enfeksiyon değeriniz düşüktür benimde ilk başta düşüktü iki kere toz ilaç vermişti geçirmedi aksine arttı artımca mecbur haftamda ilerlemişti antibiyotiğe başlattı çünkü idrar kültürümde en son üreme çıkmıştı birde ben dut kurusu kaynatıp içtim oda etkili oluyor siz antibiyotikte kullanmıyosunuz dut kurusunu kaynatıp bir çay bardağı içebilirsiniz