tugbametin evet Baby me nin hem deterjanı hem yumuşatıcısını aldım 5 lt onları kullanıyorum leke çıkartıcı da baby me kullanıyorum üni baby almıştım başka şey nra çok pahalı gelmeye başladı sonuçta senelerce kullanıcaz baby me ye geçtik çok memnunum. İlk yıkamada renk renk ayırıp yikamistim ama artık toplu yıkıyorum canım bütün kıyafetlerini 1 makinede 2 3 günde bir bazen hafta da 1 yıkıyoruz.