Aybukgeg kızıma hamileyken en başında başladı enfeksiyon tabi bilmiyorum o zaman ne oldu geçer dedim ama 7,5 ay sürdü tam hangi doktora gittiysem ya ilgilenmedi yada verilen ilaçlar işe yaramadı öyle öyle geçti doğuma 2 hafta kala hastaneye yatışım oldu serum damardan direk antibiyotik derken ancak geçti o gün bugündür biseyim yok ikinci hamileliğimde kasılmalar erken başladı enfeksiyondan şüphelendiler idrar verdim bugün sonucu alıcam sizde dikkat edin erken doğum VS olur mu bilmiyorum ama doğuma yakın yok olması lazım normal doğumu etkiler bebeğe geçer