Maviparilti12 Kızlar çok haftayım boğaz enfeksiyonu ile başladı ve daha da kötü oldum. sağlık ocağı doktoru hiç ilaç vermedi şimdi başka bi doktora gitcem hangi birime gitmeliyim hangi doktora bilmiyorum 🤷🏻♀️ önerilerinizi yazar mısınız kbb mi gitmeliyim ?
hasretsahinn Maviparilti12 bende aynı o durumdayım bogaz enfeksiyonu var çok kötüyüm napcam nasıl toparlancam
kbra_588 Maviparilti12 KBB polikliniğe git canım bende de olmuştu enfeksiyon çok yüksek çıkmıştı antibiyotige başlamıştık 5-6 gün kullandım tabi önce Rabbimden sonra ilactan şükür düzeldim.