Hcrkrklu Hanımlar bugün kontrolüm vardı. 30+3 olduk doktor karın çevresi 2 hafta geride dedi ölçümlerde 28 haftalık görünüyor perinotolojiye sevk etti bu durumu yaşayan var mı aynı zamanda gebelik şekerim de var.
Slnpkts Hcrkrklu ben yaşıyorum suan perinatoloji takipliyim. 29 da gelişim geriliği 2 hafta ve akım kaybı gördü doktor. 37 de alırız dedi 37 yi bekliyorum
aasl Hcrkrklu Benim de bebeğimin karnı geri. Şu an 31+2 günlük olduk. Tam 31 haftalıkken 29 haftayla uyumluydu. Benim tansiyon yüzünden böyle oldu. 30. haftada hastanede yattım 1 gece ciğer geliştirici vurdular magnezyum taktılar erken doğum riski için. Yarın tekrar randevum var her 3-4 günde bir çağırıyor doktorum bakalım ne dicek. Insallah her şey düzelir 🤍
Su_de Hcrkrklu ben yaşadım hiççç korkma bebeği de kendini de stres yapma Düzgün beslen yumurtanı sütünü tüket normal hayatına devam et normalde perintoloji takipçiydim oraya gönderdiler ilk başlarda çok ağladım sızladım sonra nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin diye düşündüm her zaman onu çok istedim ve seviyorum şuan haftasını da yakaladı ayrıca muz yemenizi tavsiye ederim ama
SenaBM Hcrkrklu ben 34te bu sebepten doğum yaptım kilo aldırmaya çalışma bebeğine hiç bir faydası yok. Sadece doktorun ne derse yap korkma
Slnpkts Hcrkrklu maalesef düzelme gibi bi durumu yok suan 36+4 haftalığım 37 de sezeryana alacak doktor
babecoming Merhaba perinatoloji bana da 10 gün geri oldugunu gelisim geriligi acısından takip edilmesi gerektiğini söyledi , üniversite hastanesinde perinatoloji anabilim dalı baskanına yönlendirdi o da gördü gelişim skalası gibi bir şeye baktılar ama cok anlamlı bir durum olmadıgını söylediler. Bu arada bende de gebelik şekeri var ama insüline gerek duyulmadı yemeği kacırdıgım zaman yükseliyor. Bir de bebişin safra kesesini de göremedi doktor. Ben de 37. Haftaya giriyorum bakalım doktorumuz ne diyecek
aasl Hcrkrklu haftada 1200 gramdı. Pazartesi günü en son 1430 gramdı bakalım yarın kaç gram olmuş. Sizin kaç gramdı bebeğiniz?
Hicooo Bende 24 haftayım Şuan son kontrolde karın çevresi 1 hafta kadar geride çıktı nasıl düzelticem bu durumu daha çok küçük 😢
aasl Hcrkrklu Hep kilo aldıracak şeyler ye. Muz, sade kefir icebilirsen, kaşar, ceviz, fındık, avokado. Bunlar bebeğe kilo aldırır. Korkma bir şey olmaz Allahin izniyle. Stres yapma ki bebeğin de etkilenmesin.