KuzeyinAnnesi10 Rgmss serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekim yapın babyvec kullanıyorum ben çok güzel temizliyor. 1 2 damla saklıyorum canım hergun yada bqnyo sonrası yapıyoruz