48lipastelboya Dün değer 4 çıktı ve ultrason istediler sonucu da iki adet 8.5 ve 7.5 mm çapında kistik nodül var dediler bu ne demek oluyor
biryetmezikincisiolsuun 48lipastelboya Patoloji alınır canım ona göre ameliyat olunur yada takipli hasta olursun. Annemde daha büyüğü vardı aldılar kardeşiminkinin boyutunu hatırlamıyorum ama kardeşim 6 ayda bir ultrasona girip baktırıyor büyüme vs varmı diye
emirtimr1 48lipastelboya bende de vardı hayatım ilaç kullandım sanırım ilaçla küçülmüşlerdi yoksa örnek alınıp bakılıcaktı çok şükür şimdi sadece ilaca devam ediyorum
Birisi00 48lipastelboya bende de var nodul senede 1 kez ultrasonla muayene ediliyor.İlac felan kullanmıyorum
48lipastelboya biryetmezikincisiolsuun yaaa öyle mi ufak diye önemsizdir demiştim kendi kendime bugün gidicez bakalım ne diyecek
48lipastelboya A12_S07 İlaç kullanıyordum bir haftadır ama oradaki doktor dozu düşük dedi( kadın doğum doktoru vermişti) degiştircem dedi
emirtimr1 48lipastelboya sağ tarafta kistik boşluklar vardı sol tarafımda 6mm nodül var denildi hayatım geçen hafta kontoruümde örnek alınması için gittiğimde küçülümüştü 1-2mm dedi örnek almadı doğumdan sonra takip amaçlı çağırdı sadece
48lipastelboya biryetmezikincisiolsuun çocukları bırakamadım annemlerin de işi varmış eşim soracak sonuçları bende bilmiyorum henüz 🥹
48lipastelboya biryetmezikincisiolsuun az önce aradı eşim nodüller önemsiz görünüyor ama altı aydan altı aya ultrason çekilecek demiş ve aylık olarak kan takibi yapılacak tiroid değerlerine bakılacak demiş şimdilik hapa devam etsin demiş
esmacamci Birisi00 merhabalsr bende ve cocgumds da var nodül ben senede 1 ultrasyona baktorıyorım 8 mm ve 7 mm vardı gecen sene gittiğimde bu sene tekrar gidecem inş büyüme yapmamıştır
Birisi00 48lipastelboya Gebelikle alakasi yok. Ben normalde senede 1 gidiyorum. Hamilelikte endokrin doktoru sadece kanlarimi aldi. Ultrasona gerek yok dedi hamilelikten sonra baktirirsin dedi. Bazi doktor 6 ay bazisi 1 yil sonra gel diyor