BusraNurAnne Kizlar ben ozelde dogum yapacam ama sancim gelse yatis istesem orda da aciklik muayenesi yaparlar mi yani benim istegim olmadan da yapabilirlermi nerde okuduysam kotu bisey ya bu alttan kontrol etme 😣 özelde yatis yapipta kontrol yaptirmayan var mi
Calasun BusraNurAnne istemediginde doktor zaten zorlamıyor ama belli bir açılman olduğun bakmaları gerekiyor ki zaten dahanılmayacak bir acı degil ilk kontrollerde biraz canın acıyor bebegin kafası aşşagıya düştügünde rahim açıldıgında hiç acımıyacak bile🙏🏻
zge_frdi BusraNurAnne gecen acile gittim iki doktor yaptı açılma var mi diye hic korkacak bir sey yok kasma kendini bir dk sürmüyor bile
Zeliha66 BusraNurAnne dogumun sezeryan mı olacak canim? Öyle korkulacak bisey degil aciklik kontrolü doktorlarında mecbur bakmasi gerekiyo
hullabaloo BusraNurAnne hic korkma. Milletin abarttigi gibi bir sey degil çati muayenesi. Kendini germe hic hissedilmiyor. 4-5 saniyelik bi olay. Doktorundan da cekinme, onlar bu işi cok normal bi seymis gibi yapiyolar.
Asiyebsrn @BusraNurAnne özelde yaptim bakiyolar tabi mecbur acilma varmi diye bende bakmayin dedim ama bakmak zorundayiz dediler :)
Zeliha66 BusraNurAnne zaten acıklık olunca acımıyo gibi bisey canım. Bu konuyu istersen önceden doktorunla konuş
Asiyebsrn @BusraNurAnne biraz gec oldu dogum yaptinizmi bilmiyorum ama simdiki hamilelikler hep sorunlu be canim evde sanci cekme plesenta ayriliyo yok bebek kaka yapiyo icerde bende evde cekiyim dedim sanciyida olmadi ama sen bilirsin sorunun yoksa çek evde kendi kararin rabbim yardimcin olsun :)
Yalinn8 BusraNurAnne internetten cok okumayin, doktorunuza endisenizi belirtin mantikli aciklamasini yapar, korkulacak bise yok, dahatlatin kendinizi