Damlaozzz Kızlar İzmirde olup yakın zamanda detaylıya giden var mı fiyatlar nasıl kimlere gittiniz memnun kaldınız mı???
Cerenglr Damlaozzz kendi doktorumu önerebilirim detaylı için Perinotoloji uzmanı Barış Büke alsancakta kliniği var. İnstagramdan bakabilirsin bilgi almak için arayabilirsin.
gulsahmeyra35 Damlaozzz ben şehir hastanesinde yaptırdım ücretsiz yapılıyor perinatoloji bölümünde. Tabi nolur nolmaz diye başka doktorlara da sonucumu göstermiştim iyi demişlerdi. Özelde de buca tınaztepe doğum hastanesinin önerebilirim
NGold Damlaozzz sonodis e gitmiştim dr inanç bey kendi muayenehanesi var alsancakta doktorum önermişti 1800tl ödemiştim 7hafta önce
canimpapatyam Merhaba Ben Prof. Dr. Fuat Akercan’a gittim. Kendisinin alsancakta muayenehanesi var. Ben çok memnun kaldım. Bilgilendirmesi, verdiği rapor oldukça anlaşılırdı. Hiç acele etmedi. Gayet güzel yüzlü bir doktor. Ocak ayında 3000₺ ücreti
Damlaozzz gulsahmeyra35 Bende öyle düşünüyorum kuzum şehir hastanesine gidicem ama ikinci bi doktor düşünüyorum onun için karar verememiştim
Busra2011 gulsahmeyra35 Merhabalar bende yaptırcam şehir hastanesi için sırayı nasıl aldınız yardımcı olur musunuz?
Annemucize Busra2011 mhrsnden randevu alıp gidiyorsunuz genelde 15 gün sonraya falan bulunuyor yada ben baktığımda öyle denk geldi birde perinatalojiden randevu alabilmek için kadın doğum uzmanının yeşil alan açması gerekiyor yoksa randevu alınamıyor
Mervguns Merhabaaa bu detaylı ultrasonu ne zaöan yaptırabiliyoruz ? Dr mu öneriyor yoksa kendimiz mi yaptırıyoruz? Bnmde 10 haftalık olduk bugün bayram sonrası ikili tarama testimiz var Dokuz eylül ünv hastanesinde tedavi sonrası hamile kaldım🥹🧿Dr umdan çok memnunum Ama süreç nasıl ilerliyor tam öğrenemedim🥲
Busra2011 Mervguns Merhaba detaylı ultrason 20-24 . Haftalar arası yapılıyor die biliyorum. Doktorlar da öneriyor zaten kendileri zamanı yaklaşınca . Ancak özeller aşırı pahalı olduğu için bende şehir hastanesi yaptırmak istiyorum onunda sadecee MHRS den perinotolojiden sıra almak yetiyor mu bilmiyorum ondan bende bir üstte sorum var inşallah cvb verirler 😌
Damlaozzz Mervguns Merhaba ben dün girdim 22. haftadayım doktorum önerdi normalde egepole gidiyorum ama egepolde diyat yüksek olduğu için alsancak sabahattin altınyurta gittim çok memnun kaldım 23e kadar gidiliyormuş sanırım tam emin değilim
2024annesi Arkadaşlar detaylı ultrasonunuz kaç dk sürdü ve doktor nelerden bahsetti anlatabilir misiniz?
Damlaozzz 2024annesi Dün gittim detaylıya 30 dk ya yakın sürdü parmaklarına kadar tek tek baktı bütün organları bacak kol boyunu kalbi beyini anlıcağınız herşeyi tek tek inceliyorlar herhangi bir sorun var mı diye en sonda bebeğin fotoğrafları çekip verdi
Ozgis1s Damlaozzz merhaba bende randevumu aldım gideceğim. Nasıl geçti acaba fotoğraf video falan verdi mi ilgisi nasıldı biraz anlatabilir misin çok merak ediyorum doktoru ☺️
Busra2011 Annemucize kadın doğum uzmanı aynı hastanede olması şart mı peki ? Ben çünkü 9 eylül gidiyorum ?
Kbrbydk Busra2011 dokuz Eylül genelde dışardan yapılan testleri vs. Kabul etmiyor biraz sorun yapıyorlar. İkinci doğumum olacak orda ilkinde ikili taramayı dışardan yaptırınca baya sorun olmuştu. Hocalarda mi muayene oluyorsunuz? Eğer devam edecekseniz bir sorun derim doktorlara