Nehirkusss İkili test yaptırmıştım o düşük risk geldi doktor üçlüye gerek yok demişti ama üçlü de yaptım o da orta riskli çıktı yaşım 32 sizce hangisi daha güvenli testlerden
Papatya123_ Nehirkusss bu konu hakkında ne yaptınız acaba aynısı bizde oldu . Ben 2 Li test özelde yapmıştım . 3 lü testi devlette yaptık o riskli geldi .
Nehirkusss İki testi de devlette yaptırdım ikili düşük ama üçlü orta risk yaşım 32 o yüzden doktor çokta orta risk diyemeyiz ikili önemli dedi
Busra1819 Bence detaylı ultrasonda daha net sonuç çıkıyor ense kalınlığı burun kemiği ve parmaklarına baktıkları için onu bekleyebilirsiniz eğer bebeğinizi aldırmayı düşünmüyorsanız