gokcegn21 EmirAsafMomm biz 14 olduk daha kontrole gitmedik en son 9 haftalıkken gittim bişey diyemem ama etrafta hep erkek duyuyorum 🙃
Salihahncrl EmirAsafMomm valla senesini bilmem de ben çok fazla kız istiyordum rabbim de nasip etti değilmez inşallah 😂
Busee-ars Elisadeenn Benim doktorumun dediğine göre de geçen sene kız senesiymiş bu sene erkek diyor 😄
Ruzruz- Elisadeenn aynennnn bu sene kesinlikle Kız senesi Rus takvimi çin takvimi hepsine baktım %99 kız yılı
Mevasultan1 Salihahncrl Allah’ım bana da nasip etsin çok dua ediyorum 1 oğlum var 9 haftalık hamileyim inşallah kızım olur bana dua edermisniz lütfen kul kullun duasına muhtaçmş 🙏🙏🙏
Mevasultan1 Salihahncrl İnsanlar çok canımı sıkıyor çok morelimi bozuyor doğrusu 9 haftalık yoksa kesin erkek kızın olmaz oğlun olacak diyorlar kayınvalidem 4 erkek çocuğu var kızı yok oda diyor bizde kız olmaz hepsi erkek olur cok ağladım çok üzüldüm insanlar yüzünden gerçekten
Mrvtrk Çevreme göre erkek, bu uygulamaya göre kız çok duydum. Bende de erkek hissediyorum. Haftaya dna sonucuyla öğrencez inşallah 🙏🏻
Septermber Bise 12 de erkek diye tahmin yaptı doktorumuz.Bugünde 14 haftalık perinatolog kıza benziyor dedi
miniiiikfasulye Septermber Özel hastane mi devlet mi acaba bende 11+2 ne zaman öğrenirim acaba kızımda 14hafta net dedi
Sezin4792 Mevasultan1 amin inşallah benide bir oğlum vqr 5haftalık hamileyim inşallah benimde kızım olur
dndugktg Mevasultan1 insallah kıza olurda erkek olunca ne olcak sanki kapiyami atacaksınız saglikli olsunlar