Kızlar günaydın, bugün yumurtlamamın 11. Günü ve yarın regl olmam gerekiyor. Bu sabah kaset test yaptım hiçbir çizgi falan bir şey çıkmadı. Kan testi bugün versem hamile olup olmadığımı öğrenebilir miyim? Ya da idrarda çıkmadı boşuna gitme olsaydı çıkardı mı diyorsunuz