busra_21 Hanımlar belimde ve kasığımda ağrılar olmaya başladı son iki gündür.Kasığımdaki böyle sızı gibi uzun sürmüyor geçiyor ama belim kuyruk sokumuma doğru ağrıyor.Son haftalarda olan birşey mi,olması tehlikeli mi?
gulsozel busra_21 ben de 34+5im. Aynı ağrılar bende de mevcut. Son dönem şikayetleri bunlar normal rahim kendimi doğuma hazırlıyor diyorlar
busra_21 gulsozel Benim ikinci hamileliğim.Ama ilkinde olduğunu hatırlamıyorum.41.haftada sezeryan olmuştum.Sancı ne bilmiyorum o yüzden korkuyorum biraz.
gulsozel busra_21 korkmayın normal kasılmalar bunlar. Dinlenince veya pozisyon değiştirince geçiyorsa yalancı kasılmalardır. Eğer geçmiyorsa her seferinde daha kuvvetli geliyorsa gerçek doğum sancılarıdır diyorlar. Benim de ilk gebeliğim ama durum bu 😇