Benim doktorum 10. Haftada tahminde bulunmuştu ve tutmuştu ama hazırlık yapmayın bu bir tahmin demişti ozeldeki doktorum, bunun yanı sıra cinsiyet için muayeneye giderken burda okuduğum kadarıyla çikolata ve kahve içip öyle gidin dedi bazı anneler onu da yaptım ama hem devlete hem özelde bebek o kadar hareketlendi ki dr tam bisi söyleyemedi 4 aya kadar hatta daha fazla hep acaba kız olabilir mi diye düşünüp durmuştum bence doğal akışına bırak çikolata vs yeme tes dönüyor çok hareket ediyor pozisyonu müsait olmuyor göremiyor kendini. Tabi bunlar bnm tecrübem şekli sizde aynı etkiyi yaratmaz sizin tasarrufunuz😊🌷