GuzelMelegimm Ayse4003 açılması yoksa%90 sezaryen oluyor. Devlet anasını ağlata ağlata suni sancıyla normal doğurtsa da özelde genelde sezaryene alıyorlar
AsyA_34 Ayse4003 Farketmez senin isteğine bağlı benim suyum gelmemişti ama normal istiyordum hastanede suyumu patlatmışlardı açılma da vardı zaten
miniskesi Ayse4003 sürece göre değişiyor. benim suyum gelmişti sancılarım da yüksekti ama açılmam ilerlemediği için sezaryen oldum. suyunuz gelir gelmez sezaryene almazlar yani siz istemezseniz