candan95 Hemen hemen 4 haftalık hamileyim ve gaz sancısı, büyük abdestte çıkamama sorunu yaşıyorum sizde de böyle bir durum oldu mu ? Çok şiddetli kramplar oluyor ve pcosum aşırı derecede baskı yapıyor. böyle bir durum da siz naptınız nasıl geçiyor ?
H-O candan95 candan95 bende de aynı şeyler olmuştu doktorunuza danışarak kabızlık yada gaz giderici ilaçlar kullanabilirsiniz
Eylul5961 candan95 bende 3+5 haftadaydim cok erken öğrendim dun kan verdim pazartesi tekrar vericem beta artmis mi bakicaz ama kabizlik ve bel agrisi cok var arada sol kasigim cok agriyor bide gun içinde uyukluyorum istahimda azaldi biraz sadece cikolatali seyler yemek istiyorum :)
Busra3590 Bende 9+6 dayım şuan aynı şikayetler var yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum lifli beslenin inşallah azalacak bir müddet sonra
candan95 Busra3590 2 haftalık gibiydi çok yeni öğrendim direk başladı benim hâlâ daha devam ediyor. Ne yesem oluyor bunu yaşadığım için artık bir şey yiyesim gelmiyor
irem88 Bugün 8 haftalık oldum hamile olduğumu öğrendiğimden beri aynı sorunları yaşıyorum çok normal bu durum zaman ilerdedikçe bunlarda geçecek
candan95 Ayyseegnss belirtiler vardı aslında ben psikolojik olabilir diye düşünüyordum çünkü 29 şubatta kan vermiştim 1 martta çıktı gebe değildim daha sonra 8 martta regli olmadım 3 gün gecikti testle silik bir şekilde öğrendim diğer gün kan verdim beta hcg 54 çıktı çok yeniydi
numix Benim de yarın 5 haftalık oluyor sadece anlık vuran kramplar oluyor. Henüz belirtiler tam anlamıyla başlamış değil.
candan95 numix ben gaz sancısı büyük abdeste çıkamama sorunu yaşıyorum olmayınca kramplar başlıyor yerleşme ağrısıyla birleşip kistte olunca baya baskı yapıyor
Hilalice Ayyseegnss test yaptın mı benimde bat 25.hayırlısıyla gebelik olsun istiyorum merakla bekliyorum.
Kayra61 Ben 7 haftalık gebeyim aşırı gaz sancısı var karnım sabahları dümdüz oluyor akşama kadar o kadar şişiyorki göğüs ağrısı bel ağrısı bitek mide bulantısı yok
candan95 Eylul5961 ben çikolatayı tatlıyı çok severdim hamileliğimden beri canım hiç istemiyor tiksiniyorum ekşi tuzlu şeyler hoşuma gidiyor
Ayyseegnss @"Hilalice"önce evde gebelik testi yaptım belli belirsiz cizgi çıktı iki saat sonra tekrar yaptım biraz daha belirdi çizgi öğlen sonu gittim kan verdim beta hcg 38 çıktı
Eylul5961 Ayyseegnss aa cok sevindim bu kadar erken ogrenen tekim saniyordum :) sizin betaniz kac cikti ikinciye verdiniz mi kan