40+6 da 3 Mart günü sancılarım başladı sancılarım olmasaydı ertesi gün doktor doğumu suni sancıyla başlatacaktı gündüz saat 4 gibi beş dakikada bire düştü hastaneye gittik 3 cm açılma vardı ilerleyen saatlerde 3 dakikada bire düşüp açılma 7 cme ulaştı çok sancı çekiyordum saat 22.30 a kadar çektim sonra nöbetçi doktor geldi bebeğin başı geride doğması uzun sürer dedi beni 22.43 de sezeryana aldılar ameliyatımı asistan doktorlar yaptı 22.56 da kızıma kavuştum sonra servise alındım karnıma bastırdıklarında kanamayı durduramadılar yoğun bakıma alındım sabah durmuştu geri servise getirildim 2 gün hastanede kaldım çarşamba eve geldim üşüme ve ateş başladı yatıp kalkmayı kendi başıma yapamıyordum eşim yardım ediyordu ertesi akşam karnımda dikiş yerimin yukarı üstünde şişlik ve kızarıklık vardı cuma günü yenidoğan kontrolüne bebeği götürdüğümde başka bi doktora muayene oldum iltihap birikmiş yatırmam lazım dedi ağlamaya başladım doğum yaptığım günkü doktoru aradım asistanı ameliyatta dedi bir saat sonra tekrar aradım bugün yokum çarşamba günü gel dedi diğer doktor bana yatış verdi dedim adımı soyadımı sordu gelip bakarım dedi yatış veren doktor dikişten makasla delik açtı sıkarken kokulu yoğun akıntı geldi asistan doktorlara günde 3 kez pansuman yapın dedi sadece günde 2 kez yapıldı serum ve iğneler verildi yara kültüründe bakteri üremesi çıkınca başka bir serum daha eklendi iltihap sıvıya dönmeye başlamıştı sıkıp pansuman yapıyorlardı canım çok acıyordu nöbetçi olan doktor geldi baktı iyi güzel bişey yok dedi kim bilir çarşamba gününe kadar ne hale gelirdim, yeni muayene olduğum doktor çok ilgiliydi ama hemşirelerin bazıları çok egoistti kızım ve annem ile birlikte 10 gün hastanede kaldık çok zor bi süreç yaşadım şimdi evde pansumanı annem yapıyor haplarım var hastane enfeksiyonu kapacağımı bilseydim ve nöbetçi doktorun ameliyatı kendinin yapmayacağını bilseydim özele giderdim normal doğum istiyordum sancıları çekip sezeryan oldum eve geldim tekrar hastaneye yattım korktuklarım hep başıma geldi ama bu da bir sınav diyorum ama o doktora hakkımı helal etmiyorum 😢