Tulin41 tamamda şuan da erken haftalardayım daha 21. Haftadayken doğumu konuşmak saçma olur çünkü sonuçta doğum şeklini eger bizzat sezearyen istemiyorsak bebek seçiyo zaten ben hem coraspin hem iğne kullanıyorum coraspini doğuma yakın haftalarda bırakıcaksın dedi iğneyide konuşuruz dedi . Benim pıhtı problemim bar genetik olarak lohusalık dönemindede kullanıcakmışım