Kızlar bugün adet gecikmesinin 2. Günü. Bir kaç gün önce test yaptığımda çıkmamıştı. Elimde daha test yok o yüzden yapamıyorum. Yumurtlama günüm 4 gün sürdü sonra çatladı. Çatlama gününü mü yoksa yumurtlama gününden itibaren mi sayıyoruz test için ? Acaba erken mi yapmış oldum testi.