Kızlar benmde önce kanama çok az oldu sonra kahverengi az az geldi şimdi peçeteye silince yine kan geldi anlamdım doktr yerleşme kanamasıdır o demişti ama şuan tedirgin oldum kahverengiden sonra tekrar kan gelince. Betam 45.50 çıktı daha çok erken demişlerdi. Haftaya tekrar kan vericem