Emosmamy Kızlar merhaba 🌸 Gebeliğinizin ilk dönemlerinde kasık ağrınız ne taraftaydı ve cinsiyeti ne bebişlerinizin?
Emosmamy metemom_ benim de 7+3 solda başından beri ağrı var 😞 ara ara kasılmalar oluyor gibi daha ne kadar devam edecek bilmiyorum ama yolumuz uzun hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza inşallah