Ben ikili yaptırmadım geç randevu bulduğum için 14. Haftada gittim ve doktor kan aldırmadı sadece ultrasondan ölçüm yaptı ve olumsuz bir şey söylemedi burun kemiği ense kemiği iyi dedi, tüm organlarına baktı falan çok mutlu çıktım ordan, üçlü yaptıralım ikili geçti dedi iyi tamam dedim 17. Haftada 3lüye gittim yine ultrasondan baya uzun süre inceledi olumsuz bir şey söylemedi güzeldi her şey ama kan sonucum orta riskli geldi bi tık üzüldüm ama kafaya takmamaya çalışıyorum 22. Haftada detaylı ultrasona gireceğim bakalım inşallah problem çıkmaz, ha diyorum ki keşke üçlü test yaptırmasaymışım bu stresle devam etmek zorluyor