Rabia_dgn Selam kızlarrr bebeğim en son kontrolümde sağ tarafta kafası sol tarafta bacakları olacak şekilde duruyordu. Ama artık hıçkırdığında bile vajinanın üstünde hissediyorum hıçkırığını. Bebek dönmüş olabilir mi ? Dönmeyecek diye stres ediyorum da 😮💨
ZeynepDuru17 Rabia_dgn vakti gelince döner dönmüş de olabilir canım stres girmeyin bebeğe ve size zararlı
Nil00 Rabia_dgn Bende karnimda hiç anlayamıyorum bebeğin hangi pozisyonda olduğunu nerede olduğunu anlayanlar nasıl anlıyor acaba
Newmommyy Rabia_dgn ben 34 deyim 31 den beri aşağıda. Hıçkırıkları da hep aşağıda doktora sordum başı aşağıda evet dedi. Sizinki de dönmüştür muhtemelen 😇
Kocagoznurr Nil00 Bende anlamıyordum Bazen karnım sağ tarafına top oluyor minik yaramaz poposunu kaldırıyor bariz belli ☺️ bebekler yuz ustu arkan arkan kaya kaya hareket ederler genelde kizlar
Newmommyy Kocagoznurr ayy benim de öyle nefesimi kesiyor bazen bir bakıyorum poposunu dayamış gibi şiş orası doğsun popişini ısırcam😂
Kocagoznurr Nil00 Ben 20-21 haftadan sonra anlamıştım Karnım dar olduğundan dışardan gözlemleyebiliyorum 😂 sen şuan farkinda değilsin ama taklalar atıyor içinde şuanda 😂 yer değiştirmelerini hissediceksin yeri daralıyor bebelerin
Rabia_dgn ilaxidexi Sürekli ritmik pıt pıt atıyor anlıyorsun hıçkırdığını çok net belli oluyor o asla hareket olamaz hıçkırdığıdna sende anlayacaksın direkt 😊😊
Pinarrrrrrrra Rabia_dgn valla ben 38.haftatim ya çocuk hiç hickirmadim.yada ben anlamadım kiloluysan anlaşılmıyor
asell13 Rabia_dgn ben anlıyorum ne yönden olduğunu kafasını aşağı indirdi ayaklarıyla vuruyor üstten 😅 uzun süredir bu şekilde daha değişmedi
Rabia_dgn Pinarrrrrrrra Evet kilolu hamileliklerde anlaşılmayabiliyormuş. Ben her hıçkırdığını anlıyorum şahsen hatta bebek hıçkırığından rahatsız olup çok daha fazla hareket ediyor ama nereye dönerse dönsün o hıçkırığı hissediyorsun 🤭