ilkgozagrim__ Hafif enfeksiyonun var canım. Doktorun tek kullanımlık şase Monurol veya muadili Üromisin verecektir. İdrar tahlilini tekrarlarsın sonrasında. Benim de seninle aynı durum. 2 şase içtim halen geçmedi. Şimdi idrar kültürü testi yaptıracağım. Sonucuna göre antibiyotik başlayacağız. Hafif enfeksiyon olmasına rağmen erken haftalarda tedavi çok önemli. Geçmediği ve arttığı takdirde su kesesinde deliğe bile neden olabiliyor.