Adetim 15 gün gecikti günüm geçince test yaptım negatif çıktı bende adet söktürücü içtim olmadım adet tekrar verdi yine içtim yine olmadım gittiğimde rahim duvarın kalınlaşmış 1 2 için olursun dedi 5 gün geçti hayla olamadım benim gibi olan varmı pcosum kan verdim 5 çıkmıştı 1 tanede düşüğüm var çok korkuyorum adet olacakmışım gibiyim ama neden böyle oluyor