Gizemf1 Selamlar gebelik sürecinde gece yarısı gelen atıştırma dürtüsüyle nasıl başa çıkıyorsunuz? Salatalık, havuç falan işe yaramıyor karbonhidratsız bir şeyler yemek istiyorum. Düşük kalorili atıştırmalık önerilerinizi alırım?
OguzMoms Gizemf1 Ben genelde salatalık, leblebi kabak çekirdeği yiyorum leblebi aşırı tok tutuyor bu arada
OguzMoms Gizemf1 Yaa bilmiyorum valla ben bu hamileliğimde sürekli kabızlık çekiyorum kan ilaci yapıyo diyolar gerçekten zor durum 🫤
Gizemf1 OguzMoms bence leblebi yemeyin siz de kabız oluyorsanız. Aksine belki kuru üzüm vs sizin için daha faydalı
Elasss077 OguzMoms kuru kayısı elma gibi şeyler tüketin. Liflidir hem kabızlığınızı da giderir. Bide bol su için demir ilacı kabızlık yapıyor. Su ve kuru meyvelerle rahatlarsınız
OguzMoms Elasss077 Ya tüketiyorum kuru incir keten tohumu kefir kayısı falan ama yok pek işe yaramadı gibi
Elasss077 OguzMoms bol su için o zaman 2,5-3 litre. Belki tek başına su yardımcı olur. Hala rahatlama olmuyorsa dr danışın uzun süreli kabızlık da iyi değil, belki takviye verir🌺