Merhaba arkadaşlar bnm 27 haftalık Erken doğum riskim vardı hastebeye yattım serum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı evde hep dinlendim sonra 35 haftamda sabah 11 de suyum geldiğini fark ettim ve öğün pazardi doktoruma söyledim diğer gün gelmemi söyledi ama bnm kendimi tutamıyorum diyince gel dedi gittim doğumhaneye gittim vajina muaneyesi yapıldı 4 5 cnma açıklık olduğun öğrendim ama sancım hiç yoktu nst bağlandım suni snaci verelim dediler kabul etmedim bekledim ama maalesef gelmiyor sancı suni sancı istedim hafiften suni sancı verildi gittikçe ağrılar başladı ve bağırmaya başladım büyük abdest geliyormuş gibi ıkınma halleri çok fazla oldu artık bebeğin kafası vajinada olduğunu hissettim ebe koştu geldiğinde evet doğum başladı ikanma bişi gelince koşalım dedi ağrı durunca direkt çatala koştuk ilk ikinmada bebeğin başı çıktı ikinci ıkınma tüm gücümle ittigim gibi bebek doğdu çok şükür ama çok küçük dediler 4 saat gözetimde kaldı çok şükür herşey iyidi o gece den snra taburcu olduk kızım şuan kollarımda rabbim herkese kolayca nasip etsin