Kızlar iftara kayınvalideme gittik giderken terlik giydim ayakkabı ayağıma olmadığı için neyse gayet rahat oldu eve dönerken gece sahur sonrası terlıgı giydim ayağımdan geçmedi ayağım kütük gibi şişmiş baya dün vardı zaten şişlik eşimle konuşmuştuk hatta ayaklarım şişmiş falan diye ama bugün akşam aniden daha şiş gördüm olan terlik bir kaç saat sonra girmesi ayağıma bi tedirgin oldum benim hareketli ama neden böyle oldu acaba ayakta da durmadım korktum açıkçası bi tahmin olan var mı ?