Nikomm ben 28.hagtada magnezyum kullanmaya başladım 34.haftada kendi isteğimle bıraktım. Evet kramplarımı ağrılarımı engelliyordu çok iyi geliyordu ama içmediğim günler yalancı kasılmaları ara sıra gelen regl sancılarını hissediyordum vücudum doğuma alıştırma yapıyordu yani. Bende bunları hissedebilmek için bıraktım 2 haftadır da içmiyorum yalancı sancılarımı hissediyorum soğukkanlı kalmaya çalışıyorum alıştırma oluyor. Çok konuştum neyse karar sizin 😂❤