Galiba buraya yazmak birine anlatmak bana iyi gelecek adetime 1 gün var 5 aydır deniyoruz ama bu ay içimde farklı bir heyecan var evde test var ama korkuyorum yine tek cizgi görürüm diye tam 1 sene önce erken doğum sebebiyle bebeğimi kaybettim ve pcos hastasıyım kasıklarımda batma tarzı ağrı var arada midem sanki agzımda öyle hissediyorum sizce bekleyim mi 3 4 gün kadar adet olmazsam öyle mi test yapayım yoksa sabah işk idrarla yapayım mı