Dilncan Kızlar ben hep uygulamadan yumurtlamamı takip ediyordum hayatımın yanlışını yapmışım yanlışmış ovülasyon testine başladım bu ay değerlendirdim aranızda ovülasyon ile gebe kalan varmı ne kadar sürede kaldınız
Smbemdy Dilncan 1gun arayla iliski yasarsan zaten ovulasyona gerek kalmaz illaki denk gelir. Ovulasyon kullanirken dene Rabbim nasip etsin 🤲
ufbus010315 Ben geçen ay Ovalasyon la denedim ya kullanmayı beceremedim yumurtlama zamanını kacırdım ya testlee bozuktu olmadı geçen ay bu ay da kafamıza göre takıldık inşallah güzel haberler alırım
Dilncan Minimini04 ufbus010315 benim adetim 30 günde bir oluyor normalde 16.günü yumurtlama olması lazımmış ama 12.günü yumurtladım ve ertesi günü çatladı demekki adet günü hesaplaması yumurtlama hesabını pekte doğru göstermiyormuş boşu boşuna 9 ay öyle denedim inşallah ikimizinde yakın zamanda kucağı dolar 🙏
ufbus010315 Dilncan amin inşallah Rabbim bekleyen herkese nasip etsin ben yarın test yapıcam cesaretimi toplaya bilirsem tabi