Arkadaşlar 9. Haftamıza doğru ilerliyoruz ve aşırı aşırı halsizliğim olmaya başladı. Mide bulantısı kusma vs henüz yaşamadım öyle fazla fakat aşırı halsizliğim var, sanki ağır grip olursunuz da yattığınız yer dar gelir elinizi kaldırmaya mecaliniz olmaz ya öyle bir şey, bu normal mi ya sizce?