Yaprakdokumuseverr Filiz_1907 Ben yapmadım ama açılmanız sudan sonra da olabilir. Sancı gelmesi güzel bişey. Benim gelmemişti mesela
1aleyna Bende 36+1 de gittim aynıyım sancım var ama açılmam yoktu doktor yatış istedi ama ben kabul etmedim şimdi evde bebek hareketlerini takip ediyorum yarın 36+3 olacağım tekrar kontrolüm var