İlk doğumumda sancılarım düzenli gelmeye başlayınca suya koydum telefondan Meryem suresini açtım yanına koydum ben duşa girdim hazırlandım hastaneye gittiğimde 6 cm açıklık olmuştu. Hastaneye gittikten sonrada 3 saat içinde kucağıma aldım bebeğimi. Şimdi 2.ye hamileyim tekrardan aldım