Kızlar dün sezeryan doğumla cok sukur bebegimi saglikla kucagima aldim ama hastanede gazimi cikaramadim lavman yaptilar oylelikle ciktim suan evdeyim karnim agriyor bagirsak hareketleri cok var ama wc cikamiyorum ne yapsam cikabilirim nolur yardim edin neler etkili olur sanki wc ciksam bir nebze rahatlayacagim ama gaz bile cikaramadim hala cok rahatsizim su durumdan