20+4 ten beri rahim ağzı kısalığı yaşıyorum şuan 34+5 oldum ama bu sıralar çok kötüyüm ağrılarım çok fazla nstye giriyorum sancı çıkmıyor ama çok fazla kasık ve vajina ağrılarım var asla yürütmüyor soğuk soğuk terliyorum azıcık hareket etsem sizin haftanız neyseki ileri hafta bir iki hafta kendinizi tutup istirahat edin aksi bir durum olmazsa vaktinde gelir inşallah