Kızlar iyi geceler, 1 hafta önce doğum yaptım çok şükür yavruma sağ salim kavuştum. Şimdi bebeğim dünyaya alışmaya çalışırken ben de onu emzirmeye ve bakımını yapmaya alışıyorum. aylardır burada sizlerleydim ve hep doğum haberlerini okuyup kendiminkini hayal ederdim. O gün gelip çatıyor ve insan oğlu her şeyi gerçekten başarıyor. Happy kidse geçtim ancak sizleri de özledim duygusal hissettim artık burda değil orada sorular sormaya başladığım için ☺️ tez vakitte hepinizin bebeklerine kavuşması için dua ediyorum. Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıkla. Şuanda uyuyamayan hamilelik nedeniyle sıkıntı çeken kim varsa dualarım onunla rabbim tez vakitte sağ salim doğurmayı nasip etsin. Happy kidste buluşmak üzere 🤲🏻🥰